Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Якість послуг у готельному підприємстві
Курсова
№ K-1911
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНІЙ СФЕРІ 1.1. Поняття, особливості та категорії якості готельних послуг 1.2. Механізм управління якістю послуг у готелях 1.3. Методи оцінки якості обслуговування РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 2.1. Нормативно-правові та нормативно-експлуатаційні основи державного регулювання якості послуг у готельній сфері України 2.2. Стандартизація якості готельних послуг 2.3. Сертифікація готельних послуг РОЗДІЛ 3. ПЕРСОНАЛ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ 3.1. Роль персоналу у забезпеченні якості готельних послуг 3.2. Мотивація праці до якісного обслуговування 3.3. Вимоги до персоналу готелю та його підготовка ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи