Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація служби прийому та обслуговування (на прикладі готелю)
Курсова
№ K-1878
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБ ПРИЙОМУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ 1.1. Служби готелю, їх функції, склад і характеристики 1.2. Функції служби прийому та вимоги до персоналу 1.3. Технологія бронювання місць і номерів у готелі 1.4. Порядок реєстрації і розміщення гостей РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБ ПРИЙОМУ І ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ДНІПРО» 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «ДНІПРО» 2.2. Технологічні процеси обслуговування в готелі «ДНІПРО» 2.3. Аналіз діяльності служби прийому і обслуговування у готельному комплексі «ДНІПРО» 2.4. Аналіз інформаційних технологій у готельному комплексі «ДНІПРО» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи