Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Підготовка виходу організації на зовнішній ринок на прикладі корпорації «ROSHEN»
Курсова
№ K-25776
ЗМІСТ ВСТУП..............................................................................................................
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методологічні основи менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємства……………………….. 1.1. Основні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємств…………………………………………………………………. 1.2. Основні стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок…………………………………………………………………………. 1.3. Вибір та етапи розробки міжнародної стратегії………..........
РОЗДІЛ 2. Комплексна характеристика господарської діяльності міжнародної кондитерської корпорації «ROSHEN»…………………………………………………………………….. 2.1. Організаційно-економічна характеристика корпорації «ROSHEN»………………………………………………………................... 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства……………...............
РОЗДІЛ 3. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегії виходу корпорації «ROSHEN»на ринок Польщі……………………...... 3.1. Аналіз середовища кондитерського ринку Польщі…........... 3.2. Вдосконалення стратегії виходу на зовнішній ринок……....
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи