Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
“Аналіз обсягу випуску продукції підприємства”
Курсова
№ K-26677
Зміст ВСТУП……………………………………………………………………………....4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТ-ВІ…………………………………………….7 1.1 Економічна суть обсягу випуску продукції на підприємст-ві………………..7 1.2 Завдання, джерела інформації та методика аналізу обсягу випуску продукції на підприємст-ві…………………………………………………………..10 1.3 Шляхи підвищення обсягу випуску продукції на підприємст-ві…………...18 2. ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПП «СІ-МАК»……………………….22 2.1 Організаційно-економічна характеристика ПП «Сі-мак»…………………...22 2.2 Аналіз фінансово-економічних показників ПП «Сі-мак»…………………...24 3 АНАЛІЗ ОБСЯГУ ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ НА ПП «СІ-МАК»……………..30 3.1 Аналіз виконання плану та динаміки обсягу випуску продукції на підприємст-ві………………………………………………………………….30 3.2. Аналіз асортименту та структури випуску продукції на підприємст-ві…...31 3.3 Аналіз ритмічності виробництва продукції на підприємст-ві………………34 3.4 Резерви підвищення обсягу випуску продукції на ПП «Сі-мак»…………...35 ВИСНОВ-КИ……………………………………………………………………….40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУ-РИ…………………………………….43 ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи