Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства
Курсова
№ K-28931
Курсова робота на тему: «Формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи маркетингових комунікацій 2.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій 2.2. Структура комплексу маркетингових комунікацій 2.3. Роль комунікацій у формуванні конкурентоспроможності підприємства
3. Аналіз маркетингових комунікацій на прикладі підприємства 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз поточного комплексу маркетингових комунікацій 3.3. Оцінка ефективності комунікаційних заходів
4. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій 4.1. Визначення цільової аудиторії та каналів комунікації 4.2. Розробка нових комунікаційних стратегій 4.3. Прогноз очікуваних результатів
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи