Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стимулювання збуту як елемент комплексу маркетингових комунікацій
Курсова
№ K-28913
КУРСОВА РОБОТА на тему: «Стимулювання збуту як елемент комплексу маркетингових комунікацій»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні аспекти стимулювання збуту 1.1. Сутність маркетингових комунікацій 1.2. Поняття та роль стимулювання збуту 1.3. Види інструментів стимулювання збуту
3. Розділ 2. Аналіз системи стимулювання збуту на прикладі підприємства 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві 2.3. Діагностика ефективності стимулювання збуту
4. Розділ 3. Шляхи вдосконалення стимулювання збуту 3.1. Зарубіжний досвід стимулювання збуту 3.2. Пропозиції щодо покращення на підприємстві
Ціна
450
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи