Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування комплексу маркетингу підприємства
Курсова
№ K-26891
Зміст
Вступ……………………………………………………………………..…………3 Розділ 1. Аналіз ринку…………………………………………………..............4 Розділ 2. Дослідження смаків та уподобань споживачів. Сегментування ринку…………………………………………….…...7 Розділ 3. Розроблення концепції товару та визначення його характеристик…………………………………………………..14 Розділ 4. Визначення оптимальної ціни на товар на підставі результатів пробного маркетингу…………………………………...15 4.1. Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом…………………...15 4.2. Розрахунок оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток……………………………………19 Розділ 5. Формування оптимальних каналів розподілу товару………………21 Розділ 6. Планування кампанії по просуванню товару……………………….24 Висновки……………………………………………………………………………27 Список використаних джерел……………………………………………………..28
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи