Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему формування стратегії рекламної кампанії
Курсова
№ K-28774
Курсова робота
на тему: «Формування стратегії рекламної кампанії»
ЗМІСТ:
1. Вступ
2. Теоретичні основи формування рекламної стратегії 2.1. Поняття та сутність рекламної кампанії 2.2. Етапи формування стратегії рекламної кампанії 2.3. Види рекламних стратегій
3. Аналіз практики рекламних кампаній підприємства (приклад) 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз маркетингового середовища 3.3. Оцінка ефективності попередніх рекламних заходів
Ціна
255
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи