Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему формування стратегії рекламної кампанії підприємства
Курсова
№ K-28942
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні аспекти формування рекламної стратегії 1.1. Сутність та значення реклами в діяльності підприємства 1.2. Поняття стратегії рекламної кампанії 1.3. Основні етапи розробки рекламної стратегії
3. Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності підприємства (на прикладі ПП "Вектор") 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Оцінка сучасного стану рекламної діяльності 2.3. SWOT-аналіз рекламної кампанії
4. Розділ 3. Розробка стратегії рекламної кампанії 3.1. Визначення цільової аудиторії 3.2. Вибір каналів комунікації 3.3. Розробка бюджету та медіаплану 3.4. Очікувані результати та оцінка ефективності
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи