Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему форування стратегії рекламної кампанії підприємства
Курсова
№ K-28955
Курсова робота на тему: «Формування стратегії рекламної кампанії підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи формування рекламної стратегії підприємства 1.1. Сутність і значення рекламної діяльності 1.2. Класифікація видів реклами та цілі рекламної кампанії 1.3. Етапи розробки рекламної стратегії
3. Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Аванта») 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз чинної рекламної стратегії підприємства 2.3. SWOT-аналіз рекламної діяльності
4. Розділ 3. Напрями вдосконалення стратегії рекламної кампанії 3.1. Пропозиції щодо покращення позиціонування бренду 3.2. Вибір оптимальних рекламних каналів 3.3. Бюджетування та оцінка ефективності рекламної кампанії
Ціна
155
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи