Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
процес формування мотиву і мотивації досягнення успіхів у молодших дошкільників в умовах спеціально організованого навчання
Дипломна
№ K-19665
ВСТУП РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Основні теоретичні підходи до вивчення невдач у старшому дошкільному віці. 1.2. Фактори виникнення негативної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. 1.3. Психологічні особливості мотиваційної сфери. Формування самосвідомості дитини у старшому дошкільному віці. РОЗДІЛ ІІ. ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ ТА САМОСВІДОМОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Загальний огляд обґрунтування вибору методик дослідження мотиваційної сфери та самосвідомості старших дошкільників. 2.2. Методика та організація дослідження психологічних особливостей мотиваційної сфери та самосвідомості старших дошкільників. 2.3.Аналіз результатів мотиваційної сфери. РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЗАПОБІГАННЯ НЕВДАЧ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 3.1. Програма запобігання невдач у старшому дошкільному віці. 3.2. Мета, завдання та аналіз формуючого експерименту. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи