Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування у дошкільників часових уявлень
Курсова
№ K-22963
Вступ Розділ 1. Психолого-педагогічні основи розвитку орієнтування в часі дітей дошкільного віку 1.1. Час і фізіологічна основа часових уявлень дітей дошкільного віку 1.2. Особливості формування уявлень про час дітьми старшого дошкільного віку Розділ 2. Методичні основи формування часових уявлень дітей дошкільного віку 2.1. Порівняльний аналіз програмових завдань по формуванню уявлень про час та одиниці виміру часу 2.2. Методика формування часових уявлень у дошкільників 2.3. Художнє слово та його роль у формуванні уявлень про час Розділ 3. Експериментальне дослідження формування у дошкільників часових уявлень 3.1. Констатуючий експеримент 3.2. Формуючий експеримент 3.3. Контрольний експеримент Висновки Педагогічні рекомендації вихователям і батькам Література Додатки Додаток Фрагмент заняття за уявленням 1 хвилини в дітей старшої групи Додаток Дослідження поняття «Дні тижня», «Місяць» їх кількості і видів
Привчаючи дітей до точності в часі, необхідно строго дотримувати намічені терміни, оскільки всякі відступи від наміченого часу сприймаються ними особливо гостро. Як бачимо, в процесі будь-якого заняття в дитячому саду є можливість вправляти дітей в умінні виконувати роботу точно в рамках вказаного часу, учити їх самих визначати тривалість тієї або іншої діяльності по інтервалах часу і наперед планувати можливий об'єм роботи на той або інший відрізок часу в межах 5—30 хвилин. Виховна цінність таких занять зростає. В нашому досвіді в таких умовах діти більш організовано працювали, менше відволікалися, регулювали темп своєї діяльності і більше встигали зробити. В них не пропадав час на очікування відстаючих, всі привчалися кінчати роботу одночасно, що украй важливо в плані підготовки до школи. В ході роботи в дітей все більш удосконалювалося відчуття часу й уміння регулювати свою діяльність в часі. В дітей 5 років відбувається формування і осмислення таких властивостей навколишнього світу, як простір і час, кількість і якість, рух і спокій, зміна і розвиток, причина і наслідок, живе і неживе і ін.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи