Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему теорія формування іміджу підприємства
Курсова
№ K-28912
Курсова робота на тему: «Теорія формування іміджу підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи формування іміджу підприємства 1.1. Поняття іміджу підприємства та його значення 1.2. Класифікація та структура іміджу підприємства 1.3. Фактори, що впливають на формування іміджу
3. Розділ 2. Процес формування іміджу підприємства 2.1. Основні етапи формування іміджу 2.2. Засоби та методи побудови позитивного іміджу 2.3. Роль маркетингу, PR та корпоративної культури
4. Розділ 3. Практичні аспекти формування іміджу на прикладі підприємства (назва підприємства) 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз поточного іміджу підприємства 3.3. Рекомендації щодо покращення іміджу
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи