Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Сучасний стан розвитку туристичної індустрії (на прикладі м. Києва)
Курсова
№ K-20044
ВСТУП…………………………………………………………………………........3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи організацій функціонування туристичної індустрії великого міста 1.1. Рекреаційні ресурси та туристична інфраструктура міста……………….....5 1.2.Світовий досвід організації управління індустрією туризму великих міст………………………………………………………………………………......8 1.3.Планування маркетингу міст як складова формування їх туристичного іміджу……………………………………………………........................................17 РОЗДІЛ 2. Аналіз сучасного стану розвитку туристичної індустрії м.Києва 2.1.Комплексна оцінка рекреаційних ресурсів та туристичної інфраструктури м.Києва ……………………………………………….………...............................23 2.2.Організація управління розвитком туристичної індустріїміста……….......27 2.3. Заходи щодо формування іміджу Києва як туристичного центру..............29 РОЗДІЛ 3. Шляхи подальшого розвитку індустрії туризму в м.Києві 3.1.Заходи щодо облаштування та підвищення якості туристичної інфраструктури міста …………………………………………………………….32 3.2. Розробка та обґрунтування нового туристичного маршруту по місту.......35 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………42 Список використаної літератури…………………………………………….…...44 Додатки………………………………………………………………………….....46
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи