Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Черкаський комерційний коледж, Варіант №25, Технологія торгівельних процесів, №3059
Контрольна робота
№ K-11324
1.Види підприємств за формами власності, їх характеристика 2.Чинники, що впливають на зміст ТТП в магазині 3. Порядок заняття торговельною діяльністю 4. Технологія продажу товарів поштою. Документальне оформлення 5. Задача № 47 В магазині обслуговування покупців було припинено перед обідом рівно о 14 годині. Обідня перерва для магазину встановлена з 14 до 15 години. Покупці (15 осіб) написали скаргу і вимагали обслуговування всіх присутніх в залі. Продавці відмовились працювати під час перерви. Дії адміністрації? Відповідь обгрунтуйте.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи