1. Функції бізнес-плану 2. Оцінка конкурентоспроможності продукції фірми 3. У бізнес-плані підприємства з виготовлення дитячого одягу потрібно запропонувати найбільш привабливий сегмент ринку за кількісним параметром, якщо відомо, ща, за даними експертного опитування, попит на цей вид продукції у кожному з трьох мікрорайонів міста становив: 1-й мікрорайон – 140 тис.грн; 2-й мікрорайон – 420 тис.грн; 3-й мікрорайон – 560 тис.грн Відомо також, що 1-й мікрорайон не обслуговує жодна фірма, у 2-му мікрорайоні діють два аналогічні підприємства з річним оборотом 120 тис.грн кожне, а у 3-му мікрорайоні діє підприємство з річним обсягом продажу 437 тис.грн 4. У механічному цеху виробничого підприємства працюють три групи верстатів з технічними характеристиками, наведеними у таблиці. Визначити річну потребу цеха в силовій електроенергії, а також потребу в електроенергії на його освітлення Параметри Верстати токарні свердлильні фрезерувальні Кількість, шт. 3 2 Потужність двигуна, кВт/год. 1,2 0,8 Коефіцієнт втрати енергії в мережі 0,1 0,1 0, Коефіцієнт втрати енергії в двигунах 0,01 0,02 0, Загальна площа цеху — 300 м2, тривалість роботи цеху з освітленням — 1800 год на рік, норма освітлення — 10 Вт/м2, загальний фонд часу роботи цеху — 3500 год/рік 5. Фактичний фонд оплати праці (ФОП) підприємства у базовому році склав 880 тис.грн, обсяг товарної продукції за цей період – 32,5 млн грн. Передбачається, що в наступному році обсяг товарної продукції становитиме 33 млн грн, а впровадження певних організаційних заходів спричинить економію коштів на оплату праці в сумі 25 тис.грн. Встановити розмір планового ФОП (вважати, що структура вироблюваної продукції на підприємстві є стабільною, а обсяги її виробництва не зазнають відчутних коливань)
|
|