Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Товарна стратегія підприємства №471
Курсова
№ K-4260
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти товарної стратегії підприємства 1.1 Етапи формування стратегічного плану маркетингу 1.2. Сутність продуктово-товарних стратегій 1.3 Ринкові характеристики продуктово-товарних стратегій Розділ 2 Дослідження товарної стратегії ПП «Фіш Ка» 2.1 Загальна характеристика ПП «Фіш Ка» 2.2 Аналіз основних показників виробничої діяльності ПП «Фіш.Ка» 2.3 Особливості товарної стратегії ПП «Фіш Ка» Розділ 3 Шляхи удосконалення товарної стратегії ПП «Фіш Ка» Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи