Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему теорія еволюції маркетингових досліджень
Курсова
№ K-28747
Курсова робота
на тему:
«Теорія еволюції маркетингових досліджень»
Зміст
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингових досліджень 1.1. Сутність маркетингових досліджень 1.2. Цілі та завдання досліджень у маркетингу 1.3. Класифікація маркетингових досліджень
3. Розділ 2. Етапи еволюції маркетингових досліджень 2.1. Формування основ маркетингових досліджень у XX столітті 2.2. Вплив цифрових технологій на розвиток досліджень 2.3. Сучасні тренди у маркетинговій аналітиці
Ціна
1000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи