Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КНУТД, варіант № 5, Маркетинг, №2970
Контрольна робота
№ K-10666
1. Сутність та методика сегментування ринку 2. Особливості позиціювання товару Ситуаційні задачі: Задача № 1 Попит на телевізори становив 1800 шт. за ціною 120 грош.од. Після зниження ціни до 118 грош. од. було продано 1950 телевізорів. Визначте цінову еластичність.
Задача № 2 Ціна одиниці продукції 250 грн., змінні витрати складають 125 грн./шт., постійні витрати 78000 грн. в місяць., план продаж 650 шт. в місяць. Підприємство планує збільшити витрати на рекламу на 15000 грн., передбачаючи збільшити продаж на 30000 грн. Чи варто це робити?
Задача № 3 Ціна за одиницю продукції 200 грн., змінні витрати складають 120 грн./шт., постійні витрати 35000 грн. в місяць, план продаж 450 шт. в місяць. Для збільшення обсягу продажу підприємство передбачає зменшити ціну продукції на 30 грн. за штуку і збільшити витрати на рекламу на 13000 грн. По прогнозам маркетологів це приведе до збільшення реалізації на 70 відсотків. Чи варто це робити?
Задача № 4 Ціна одиниці продукції 270 грн., змінні витрати складають 162 грн./шт., постійні витрати 28000 грн. в місяць, план продаж 400 шт. в місяць. Замість фіксованої заробітної плати продавцю 5900 грн. за місяць планується комісія 10% від реалізованої продукції. По прогнозам маркетолога це приведе до збільшення реалізації на 15%. Чи варто це робити?
Ситуаційна задача №5 Приведіть основні фактори, які впливають на поведінку покупців комп'ютерної техніки.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи