Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант М, Маркетинг, №1924
Контрольна робота
№ K-8288
6. Планування нового товару 23. Управління маркетингом. Структура відділу маркетингу Ситуаційні завдання: Задача № 1 За даними таблиць 1 і 2 визначити місткість територіального ринку. Таблиця 1.Вихідні дані для розрахунків реального ринку. Товар Куплено за 2002 р., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1 005 1 005 200 Плаття 2 570 2 300 100 Холодильники 278 278 400 Пральні машини 153 153 1 000
Таблиця 2. Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку. Товар Куплено за 2002 р., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 568 568 200 Плаття 1 118 1 100 100 Холодильники 96 96 400 Пральні машини 54 54 1 000
Задача № 2 Фірма лідер займає 20 % частки ринку, фірма конкурент займає 25 % частки ринку, інші фірми займають відповідно 15 % і 10 % частки ринку. Визначити: 1. Відносну частку ринку; 2. Частку ринку стосовно трьох основних конкурентів; 3. Частку ринку відносно лідера.
Задача № 3 Розробити анкету соціологічного опитування споживачів ЛФМ заводу “Аврора”.
Задача № 4 Спрогнозувати продаж комп’ютерних засобів та канцтоварів студентам. 1. Сформулювати в середовищі Excel 97 таблицю даних:
Таблиця 4. Вхідні дані для прогнозування. Показники Роки 1997 1998 1999 2000 2001 Реалізований попит на 1 студента(грн.). 56,03 61,78 66,44 68,72 71,66
2. Обчислити середній подушний приріст товарів групи окремо по роках та за весь проміжок часу. 3. Визначити прогнозне значення реалізованого попиту на 1 студента на 2002 та 2003 роки. 4. Визначити середній приріст попиту за 1997 – 2003 роки. 5. Побудувати графік залежності попит – роки. Знайти рівняння тренду і побудувати тренд функції прогнозування. 6. Проаналізувати результати і зробити висновки.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи