Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант В, Маркетинг, №1922
Контрольна робота
№ K-8286
2. Класифікація маркетингової діяльності 27. Соціально-економічна спрямованість маркетингу Ситуаційні завдання: Задача № 1 За даними таблиць 1 і 2 визначити місткість територіального ринку. Таблиця 1.Вихідні дані для розрахунків реального ринку. Товар Куплено за 2002 р., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1 005 1 005 200 Плаття 2 570 2 300 100 Холодильники 278 278 400 Пральні машини 153 153 1 000
Таблиця 2. Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку. Товар Куплено за 2002 р., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 568 568 200 Плаття 1 118 1 100 100 Холодильники 96 96 400 Пральні машини 54 54 1 000
Задача № 2 Фірма лідер займає 20 % частки ринку, фірма конкурент займає 25 % частки ринку, інші фірми займають відповідно 15 % і 10 % частки ринку. Визначити: 1. Відносну частку ринку; 2. Частку ринку стосовно трьох основних конкурентів; 3. Частку ринку відносно лідера.
Задача № 3 Анкета соціологічного опитування споживачів
Задача № 4 Спрогнозувати продаж комп’ютерних засобів та канцтоварів студентам. 1. Сформулювати в середовищі Excel 97 таблицю даних:
Таблиця 4. Вхідні дані для прогнозування. Показники Роки 1997 1998 1999 2000 2001 Реалізований попит на 1 студента(грн.). 56,03 61,78 66,44 68,72 71,66
2. Обчислити середній подушний приріст товарів групи окремо по роках та за весь проміжок часу. 3. Визначити прогнозне значення реалізованого попиту на 1 студента на 2002 та 2003 роки. 4. Визначити середній приріст попиту за 1997 – 2003 роки. 5. Побудувати графік залежності попит – роки. Знайти рівняння тренду і побудувати тренд функції прогнозування. 6. Проаналізувати результати і зробити висновки.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи