Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант Ф, Маркетинг, №1930
Контрольна робота
№ K-8295
10.Оптова та роздрібна торгівля 19.Маркетингове середовище фірми. Фактори макросередовища Ситуаційні завдання: Задача № 1 За даними таблиць 1 і 2 визначити місткість територіального ринку. Таблиця 1.Вихідні дані для розрахунків реального ринку. Товар Куплено за рік, разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1 005 1 005 200 Плаття 2 570 2 300 100 Холодильники 278 278 400 Пральні машини 153 153 1 000
Таблиця 2. Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку. Товар Куплено за рік., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 916 916 200 Плаття 2100 2 025 100 Холодильники 158 158 400 Пральні машини 105 105 1 000
Задача № 2 Фірма лідер займає 40 % частки ринку, претендент на лідера займає 30 % частки ринку, послідовник за лідером займає 20 % частки ринку, інші фірми – 10 % частки ринку. Визначити: 1. Відносну частку ринку конкурентів; 2. Частку ринку відносно лідера.
Задача № 3 Черкаський завод “Аврора” виробляє ЛФМ, в т. ч. оліфи, лаки, фарби. Розробити анкету соціологічного опитування споживачів ЛФМ заводу “Аврора”. Які маркетингові заходи запропонуєте ви підприємству для збільшення попиту на продукцію.
Задача № 4 Здійснити прогнозування купівлі (попиту) комп’ютерних засобів та канцтоварів студентами на 2007-2008 р.р., якщо відомий розвиток попиту з 1999 р. по 2006 р., приведений в таблиці. Сформулювати в середовищі Excel таблицю даних: Таблиця 4. Вхідні дані для прогнозування. Показники Роки 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 Реалізований попит на 1 студента(грн.). 56,03 61,78 66,44 68,72 71,66 86,9 93,7 100,1
1. Визначити прогнозне значення реалізованого попиту студентами на 2007 рік 2. Визначити середній приріст попиту окремо по роках та за весь проміжок часу. 3. Визначити середній приріст попиту за 1999-2006 роки 4. Побудувати графік залежності попит – роки. Знайти рівняння тренду і побудувати тренд функції прогнозування. 5. Проаналізувати результати і зробити висновки.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи