Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант Ф, Маркетинг, №1930
Контрольна робота
№ K-8295
10.Оптова та роздрібна торгівля 19.Маркетингове середовище фірми. Фактори макросередовища Ситуаційні завдання: Задача № 1 За даними таблиць 1 і 2 визначити місткість територіального ринку. Таблиця 1.Вихідні дані для розрахунків реального ринку. Товар Куплено за рік, разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1 005 1 005 200 Плаття 2 570 2 300 100 Холодильники 278 278 400 Пральні машини 153 153 1 000
Таблиця 2. Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку. Товар Куплено за рік., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 916 916 200 Плаття 2100 2 025 100 Холодильники 158 158 400 Пральні машини 105 105 1 000
Задача № 2 Фірма лідер займає 40 % частки ринку, претендент на лідера займає 30 % частки ринку, послідовник за лідером займає 20 % частки ринку, інші фірми – 10 % частки ринку. Визначити: 1. Відносну частку ринку конкурентів; 2. Частку ринку відносно лідера.
Задача № 3 Черкаський завод “Аврора” виробляє ЛФМ, в т. ч. оліфи, лаки, фарби. Розробити анкету соціологічного опитування споживачів ЛФМ заводу “Аврора”. Які маркетингові заходи запропонуєте ви підприємству для збільшення попиту на продукцію.
Задача № 4 Здійснити прогнозування купівлі (попиту) комп’ютерних засобів та канцтоварів студентами на 2007-2008 р.р., якщо відомий розвиток попиту з 1999 р. по 2006 р., приведений в таблиці. Сформулювати в середовищі Excel таблицю даних: Таблиця 4. Вхідні дані для прогнозування. Показники Роки 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 Реалізований попит на 1 студента(грн.). 56,03 61,78 66,44 68,72 71,66 86,9 93,7 100,1
1. Визначити прогнозне значення реалізованого попиту студентами на 2007 рік 2. Визначити середній приріст попиту окремо по роках та за весь проміжок часу. 3. Визначити середній приріст попиту за 1999-2006 роки 4. Побудувати графік залежності попит – роки. Знайти рівняння тренду і побудувати тренд функції прогнозування. 5. Проаналізувати результати і зробити висновки.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи