Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Маркетингова діяльність підприємства з просування нового товару на фармацептичному ринку»
Дипломна
№ K-12181
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКУ 7 1.1.Роль маркетингу на підприємстві 7 1.2. Маркетингова діяльність підприємства з просування товарів 18 1.3. Особливості просування товарів на фармацевтичному ринку 28 Висновки до розділу 1 36 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АКТАВІС» З ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ 38 2.1. Аналіз фармацевтичного ринку України 38 2.2. Загальна характеристика підприємства та основних показників його діяльності 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства з просування нових товарів 60 Висновки до розділу 2 72 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АКТАВІС» З ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ 74 3.1. Розробка заходів з удосконалення маркетингової діяльності підприємства 74 3.2. Розробка заходів з підвищення кваліфікації працівників підприємства 94 Висновки до розділу 3 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111 ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи