Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Маркетингова діяльність підприємства з просування нового товару на фармацептичному ринку»
Дипломна
№ K-12181
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКУ 7 1.1.Роль маркетингу на підприємстві 7 1.2. Маркетингова діяльність підприємства з просування товарів 18 1.3. Особливості просування товарів на фармацевтичному ринку 28 Висновки до розділу 1 36 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АКТАВІС» З ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ 38 2.1. Аналіз фармацевтичного ринку України 38 2.2. Загальна характеристика підприємства та основних показників його діяльності 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства з просування нових товарів 60 Висновки до розділу 2 72 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АКТАВІС» З ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ 74 3.1. Розробка заходів з удосконалення маркетингової діяльності підприємства 74 3.2. Розробка заходів з підвищення кваліфікації працівників підприємства 94 Висновки до розділу 3 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111 ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи