Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова діяльність підприємства ТОВ „Експо-Пак”
Магістерська
№ K-14123
Вступ 1. Теоретичні основи організації та методології маркетингової діяльності підприємства Сутність, роль та значення маркетингової діяльності в системі господарської діяльності підприємства Зміст, функції та інструментарій маркетингової діяльності підприємства для забезпечення його економічного зростання Організаційно-правові та економічні особливості маркетингової діяльності товариств з обмеженою відповідальністю 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз господарської діяльності ТОВ „Експо-Пак” Організаційно-правовий статус, напрямки господарської діяльності та система управління Аналіз основних показників господарської діяльності підприємства Аналіз фінансового стану підприємства Технологічна схема виробництва (назва продукту) 3. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Експо-Пак” та її впливу на сталий економіко-фінансовий розвиток підприємства Аналіз організаційної структури та функцій служби маркетингу ТОВ „Експо-Пак” Аналіз ринку збуту та резервів його оптимізації Аналіз впливу маркетингової діяльності на підвищення загальної ефективності господарської діяльності підприємства 4. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства „Експо-Пак” Резерви зростання ефективності господарської діяльності підприємства засобами удосконалення маркетингової діяльності Впровадження науково-технічного та організаційного прогресу Економіко-математична модель Висновки Список використаної літератури Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи