Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Використання методів «директ-маркетингу» у сфері послуг
Реферат
№ K-12971
Зміст: 1. Директ-маркетинг як частина загальної системи маркетингу 2. Багатоступінчатий директ – маркетинг 3. Помилки, що найчастіше зустрічаються, в реалізації ДМ- акцій і способи їх уникнення 4. Розробка бази даних про потенційних і існуючих клієнтів 5. Проведення телемаркетингу Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи