Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Використання методів «директ-маркетингу» у сфері послуг
Реферат
№ K-12971
Зміст: 1. Директ-маркетинг як частина загальної системи маркетингу 2. Багатоступінчатий директ – маркетинг 3. Помилки, що найчастіше зустрічаються, в реалізації ДМ- акцій і способи їх уникнення 4. Розробка бази даних про потенційних і існуючих клієнтів 5. Проведення телемаркетингу Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи