Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингове дослідження конкурентів на ринку товарів
Курсова
№ K-13104
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Пріоритетна роль маркетингу на підприємствах ринкової орієнтації 5 1.2. Система маркетингових досліджень в ефективному розвитку підприємства 8 1.3. Комплексне дослідження конкурентів підприємства 14 Розділ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТОВ «АВІС» 19 2.1. Маркетингові характеристики господарської діяльності ТОВ «Авіс» 19 2.2. Дослідження конкурентів ТОВ «АВІС» 27 2.3. Оцінювання існуючої на підприємстві ТОВ «АВІС» стратегії боротьби з конкурентами 32 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АВІС» 38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
Ціна
120
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи