Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингове дослідження діяльності ТОВ «Nestle Україна» на ринку кави
Контрольна робота
№ K-23391
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Аналіз господарської діяльності ТОВ «Nestle Україна» на ринку розчинної кави 4 1.1 Стисла характеристика діяльності підприємства «Nestle Україна» та його ринку 4 1.1.1. Стисла історична довідка діяльності компанії «Nestle» в світі 4 1.1.2. Стисла історична довідка діяльності компанії «Nestle Україна» 5 1.1.3. Аналіз ситуації на ринку розчинної кави 6 1.2. Аналіз внутрішнього середовища 8 1.3. Аналіз товарного асортименту ТОВ «Nestle Україна» 9 РОЗДІЛ 2. Аналіз маркетингового середовища 12 2.1 Аналіз макросередовища 12 2.2 Аналіз мікросередовища ТОВ «« Nestle » 14 2.2.1. Споживачі 14 2.2.2. Аналіз конкурентного середовища 17 2.2.3. Аналіз постачальників і посередників 21 2.2.4. Контактні аудиторії 22 2.3. Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища 23 РОЗДІЛ 3. Рекомендації щодо коригування маркетингової стратегії 24 3.1. Ринкова стратегія підприємства 41 24 3.2. Продуктова стратегія підприємства 43 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51 29
ВСТУП
Діяльність будь-якого підприємства, незалежно від розміру та виду діяльності, потребує ретельно відібраної, достовірної інформації, оскільки в світлі останніх подій, інформація займає одне з провідних місць за важливістю в діяльності компаній. Саме тому необхідно регулярно проводити глибокий аналіз сфер, в яких функціонує та чи інша організація. Маркетинговий аналіз діяльності особливо важливий, оскільки завдяки йому визначається доцільність виробництва для конкретного сегменту або ринку в цілому, розумні межі виробництва і способи максимізації та інтенсифікації збуту. Метою даної роботи є маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «Nestle Україна» на ринку кави України. Відштовхуючись від мети дослідження, можна виділити наступні завдання: а) аналіз господарської діяльності підприємства; б) аналіз його внутрішнього середовища та товарного асортименту; в) аналіз макро-і мікросередовища організації; г) проведення SWOT-аналізу; д) приведення рекомендацій, щодо ринкової та продуктової стратегії підприємства, а також їх економічна оцінка. Об'єктами дослідження виступають ринок кави України та ТОВ «Nestle Україна», що представляє на даному ринку свою продукцію «Nescafe». Предметом дослідження є ринково-продуктова стратегія ТОВ «Nestle Україна».
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи