Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПУСКУ, Завдання №37,40, Поведінка споживачів, №3522
Контрольна робота
№ K-13313
Задача № 37
Ви – менеджер по продажу кухонного посуду (столове срібло, кухонні ножі, алюмінієві каструлі і т.п.). Внаслідок конкуренції доля вашої компанії на ринку зменшилась. Співробітникам фірми було запропоновано серйозно зайнятись вивченням фактичного використання цих виробів. Як ви будете проводити таке дослідження? Що саме вам необхідно дізнатися в ході дослідження?
Задача № 40
Нижче приведені результати аналізу іміджу марки: споживачів мінеральної води оцінили свою марку (А), вашу марку (Б) і марку конкурента (В): Добрий смак В: А: Б: _: _: _: _ Поганий смак Високий зміст поживних речовин В:_:_:А:_:Б:_ Низький зміст поживних речовин Висока ціна _:Б:А:_:_:_:В Низька ціна Приваблива упаковка В:_:_:А:Б:_:_ Неприваблива упаковка
Які висновки ви можете зробити з цих результатів?
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи