Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація обслуговування споживачів у ресторані
Дипломна
№ K-2031
І. ВСТУП ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА 2.1. Основні елементи обслуговування в ресторанах 2.2. Послідовність подачі страв 2.3. Способи подачі страв і закусок 2.4. Подача страв в обнос (французький спосіб) 2.5. Подача страв на стіл (російський спосіб) 2.6. Подача страв за допомогою підсобного столика (англійський спосіб) 2.7. Правила подачі холодних страв і закусок 2.8. Деякі правила етикету і норми поведінки за столом ІІІ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІV. САНІТАРНІ ВИМОГИ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ ВІДВІДУВАЧІВ V. ПРАВИЛА ОХОРОНИ ПРАЦІ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ. ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА VІ. ВИСНОВОК VІІ. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА VІІІ. ДОДАТКИ
Ціна
130,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи