Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Інформаційне забезпечення торгово-маркетингової діяльності
Курсова
№ K-13992
Вступ 1. Загальна характеристика торгово-маркетингової діяльності 1.1. Сутність міжнародної торговельної та маркетингової діяльності 1.2. Сучасні особливості торгово-маркетингової діяльності 1.3. Тенденції міжнародної торгово-маркетингової діяльності у 2009-2010 роках 2. Види інформаційних ресурсів із забезпечення торгово-маркетингової діяльності 2.1. Загальні особливості забезпечення інформаційними ресурсами торговельного підприємства 2.2. Особливості маркетингової інформації соціально-демографічного характеру 3. Методики збору інформації у торгово-маркетинговій діяльності 3.1. Традиційні маркетингові методики 3.2. Перспективні методики збору інформації у забезпеченні торгово-маркетингової діяльності 3.3. Роль інформації у торгово-маркетинговій діяльності в епоху глобалізації Висновки Список літератури Додатки
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи