Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Інформаційне забезпечення торгово-маркетингової діяльності
Курсова
№ K-13992
Вступ 1. Загальна характеристика торгово-маркетингової діяльності 1.1. Сутність міжнародної торговельної та маркетингової діяльності 1.2. Сучасні особливості торгово-маркетингової діяльності 1.3. Тенденції міжнародної торгово-маркетингової діяльності у 2009-2010 роках 2. Види інформаційних ресурсів із забезпечення торгово-маркетингової діяльності 2.1. Загальні особливості забезпечення інформаційними ресурсами торговельного підприємства 2.2. Особливості маркетингової інформації соціально-демографічного характеру 3. Методики збору інформації у торгово-маркетинговій діяльності 3.1. Традиційні маркетингові методики 3.2. Перспективні методики збору інформації у забезпеченні торгово-маркетингової діяльності 3.3. Роль інформації у торгово-маркетинговій діяльності в епоху глобалізації Висновки Список літератури Додатки
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи