Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Впровадження інтернет-маркетингу у діяльність підприємства
Курсова
№ K-28928
Курсова робота
на тему: «Впровадження інтернет-маркетингу у діяльність підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи інтернет-маркетингу 2.1. Сутність, завдання та інструменти інтернет-маркетингу 2.2. Переваги та недоліки інтернет-маркетингу 2.3. Світові та українські тенденції розвитку інтернет-маркетингу
3. Аналіз стану інтернет-маркетингової діяльності підприємства (на прикладі конкретного підприємства) 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 3.3. Оцінка ефективності використання інтернет-маркетингових інструментів
4. Шляхи вдосконалення інтернет-маркетингу підприємства 4.1. Розробка інтернет-маркетингової стратегії 4.2. Запропоновані заходи щодо підвищення ефективності онлайн-просування 4.3. Очікувані результати від впровадження
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи