Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Впровадження інтернет-маркетингу у діяльність підприємства
Курсова
№ K-28928
Курсова робота
на тему: «Впровадження інтернет-маркетингу у діяльність підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи інтернет-маркетингу 2.1. Сутність, завдання та інструменти інтернет-маркетингу 2.2. Переваги та недоліки інтернет-маркетингу 2.3. Світові та українські тенденції розвитку інтернет-маркетингу
3. Аналіз стану інтернет-маркетингової діяльності підприємства (на прикладі конкретного підприємства) 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 3.3. Оцінка ефективності використання інтернет-маркетингових інструментів
4. Шляхи вдосконалення інтернет-маркетингу підприємства 4.1. Розробка інтернет-маркетингової стратегії 4.2. Запропоновані заходи щодо підвищення ефективності онлайн-просування 4.3. Очікувані результати від впровадження
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи