Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ МАГАЗИНІВ КОРПОРАТИВНОЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
Курсова
№ K-13138
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 5 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОПОСТАЧАННЯ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ГАСТРОНОМ «КИЇВСЬКИЙ» 12 2.1. Організаційно-економічна характеристика гастроному «Київський» 12 2.2. Формування асортименту магазину та вивчення попиту 17 2.3. Пошук постачальників, порядок укладання договорів 20 2.4. Організація завезення товарів у магазин 22 РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ В ГАСТРОНОМІ «КИЇВСЬКИЙ» 25 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ
Ціна
90
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи