Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
УАБС, Варіант №61, Стратегічне управління, №3819
Контрольна робота
№ K-13696
3. Історична ретроспектива змін умов підприємницької діяльності 44. Етапи формування організаційних структур управління стратегічного типу Ситуаційне завдання № 2 Готельна сітка «Хілтон» широко відома в світі своїми висококласними готелями, розміщеними в центральних районах великих міст. Великі конференційні і бенкетні зали, холи, швейцари в лівреях і т.п. є тими рисами готелів «Хілтон», які дозволяють відносити їх до розряду шикарних. Керівництво мережі «Хілтон» ніколи не виявляло інтересу до будівництва та експлуатації недорогих готелів "середньої руки", що мали додаток до своєї назви «Бізнес Хотел» (готель для бізнесменів), чи «Інн». (заїзний двір). Прихильність керівництва ідеї збереження за готелями «Хілтон» іміджу дорогих і висококласних привело до того, що практично зупинився ріст готельних площ. Це було пов'язано з тим, що ринок такого класу готельних послуг виявився насиченим і не розвивався далі. Щоб вийти із становища, яке склалося, і розширити обсяг готельних площ (до кінця цього тисячоліття планується ріст площ на 50 %) керівництво вирішило почати будівництво 100 недорогих готелів для бізнесменів середнього рівня, а також для сімейного проживання. Нові готелі повинні розміщуватися в приміських зонах великих міст, що є властивим для готелів такого класу. Вартість номерів в готелях нової мережі «Хілтон Гардел Інн» буде знаходитися в межах 50-80 дол. При цьому, враховуючи те, що на ринку недорогих готелів такого типу спостерігається і великий попит, і велика конкуренція, корпорація «Хілтон» планує добитися деяких конкурентних переваг за рахунок відносно високого рівня обслуговування клієнтів. Зокрема в кожному номері буде телефакс і принтер, а також кухня з мікрохвильовою піччю. Питання 1. Які зовнішні загрози виникли на шляху діяльності корпорації «Хілтон»? 2. Визначте сильні і слабкі сторони в діяльності корпорації «Хілтон». 3. Дайте характеристику фазам розвитку нових СЗГ корпо- рації «Хілтон». 4. Складіть SWOT-аналіз і визначте поле, в якому знаходиться корпорація.
Література
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи