Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
УАБС, Варіант №76, Стратегічне управління, №3821
Контрольна робота
№ K-13698
18. Цілі організації, класифікація, "Дерево цілей" і його структура 59. Сутність стратегічної інформації Ситуаційне завдання № 7 Один з нових продовольчих товарів, з яким познайомилися мешканці великих міст України, був йогурт. Будучи з одного боку схожим на традиційно споживаний городянами кефір і в той же час відрізняючись від нього і за різновидністю смакових добавок, і за різновидністю форм упаковки, йогурт швидко перетворився в продукт достатньо широкого і сталого попиту. Активну роль на українському ринку йогуртів грають німецькі компанії, які виробляють цей продукт. Однією з таких компанії є фірма «Зотт». Створена у 1926 році компанія «Зотт» входить в число провідних німецьких компаній, які виробляють йогурт, (достатньо сказати, що на її долю в Германії припадає більш 50 % продаж вершкового і більш 12% продажу фруктового йогурту). Фірма «Зотт» реалізує свою продукцію не тільки в Германії. На експорт, котрий йде в 36 країн світу, приходиться приблизно третини обсягів її продажу. Активні дії на українському ринку компанія «Зотт» почала у 1996 році. Інтерес до України після Росії був викликаний не тільки тим, що відкрився новий ринок, на якому вже успішно працював один з основних її конкурентів, німецька фірма «Зюдмільк», але також і тим, що попит на жирний вершковий йогурт опинився під загрозою скорочення в силу розширення в західній Європі руху за здорове безжирове харчування. На Україні такої загрози не передбачалося. Щоб покращити своє становище на українському ринку, компанія «Зотт» в кінці 1997 році пішла на докорінну зміну своїх відносин з українськими імпортерами її продукції. По-перше було скорочено число імпортерів і перезаключено угоди з тими, з ким фірма продовжувала свою роботу. По-друге, фірма «Зотт» уклала угоду з компанією «Грот», яка взяла на себе обов'язки займатися імпортом тільки продукції фірми «Зотт» на більш вигідних пільгових умовах порівняно з іншими вироб¬никами йогуртової продукції. Крім того, фірма «Зотт» в деяких регіонах України відкрила юридично самостійні, але реально підконтрольні її компанії. Завдяки цим діям фірма «Зотт», вступивши пізніше на україн¬ський ринок, завоювала його більший сегмент у порівнянні з компанією «Зюдмільк». Питання: 1. Розгляньте сильні і слабкі сторони в прийнятих рішеннях. 2. Які загрози і можливості носили рішення керівників в компанії? Дайте характеристику. 3. Визначте стратегічні альтернативи і види стратегій компанії. 4. Які фактори були не враховані керівництвом компанії при прийнятті рішень?
Література
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи