Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
УАБС, Варіант №9, Стратегічне управління, №3811
Контрольна робота
№ K-13687
10. Характеристика зовнішнього середовища організації 51. Особливості основи поведінки людини в організаційному оточенні Ситуаційне завдання № 10 На сьогодні продукція компанії «Дженерал Моторс» продається більше ніж в 190 державах світу, заводи по виробництву автомобільної техніки і систем знаходяться в 50 країнах. GМ розробляє, випускає і продає легкові і вантажні автомобілі, автомобільні системи, трансмісії для важких ваговиків і залізничних локомотивів. GМ випускає більше 8,5 млн. машин в рік. В 1911 році починається історія відділення міжнародних операцій. В 1923 році GМ відкрила перше поточне виробництво в Копенгагені. До кінця 30-х років корпорація вже продавала більше 350000 автомобілів на ринках за межами Північної Америки. З тих пір продаж зростав, досягнувши більше 2 млн. штук. Європейська частина відділення міжнародних операцій представляє до 60% усіх міжнародних продаж корпорації і є базою для науково-технічних і конструкторських робіт на цьому секторі ринку. Продовжується політика розвитку і розширення GМ. Починаючи з 90-х років, європейське відділення відкрило поточне виробництво в Турції, Угорщині, Польщі, Татарстані. В 2000 р. між корпорацією ЄлАЗ-GМ і компанією «Дурр»(Німеччина) була досягнута угода про поставку і монтаж сучасної лінії по фарбуванню автомобілів на виробничих площах корпорації в Єлабузі. Її реалізація дозволить завершити комплектацію поточної лінії і приступити до повного складання автомобіля безпосередньо на Єлабузькому заводі. Це, у свою чергу, дозволить знизити собівартість продукції і, як наслідок, зменшити роздрібну ціну. Але у зв'язку з нестабільністю зовнішнього середовища і зміною кон'юнктурного ринку представництво GМ в Австрії має намір закрити 5 заводів і скоротити випуск автомобілів майже на 17 %. Це рішення вплине на долю 11850 робітників і службовців. Після офіційного оголошення компанія спробує позбутися непроданих авто, які зібралися на складах внаслідок зменшення попиту в Європі та Північній Америці. На думку аналітиків, продаж автомобілів у 2002 році може становити лише 13,7 млн. одиниць порівняно з попереднім показником - 14,5 млн. Питання: 1. Оцініть можливості і загрози компанії "Дженерал Моторс" на американському, європейському ринках і ринках держав СНД. 2. Якої стратегії у своїй діяльності дотримувалась компанія і які стратегії їй доцільно використовувати в майбутньому?
Література
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи