Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
УАБС, Варіант №50, Стратегічне управління, №3814
Контрольна робота
№ K-13691
33. Управлінська реакція на несподівані зміни 52. Адаптація і зміна поведінки людини в умовах стратегічного управління Ситуаційне завдання № 1 Можливість будувати глобальні плани на майбутнє компанія «Форд» одержала зовсім недавно. В 1991-1992 роках компанія несла великі збитки і тільки в наступному році знову стала працювати з прибутком. Перший квартал 1994 р. показав, що результати покращуються. Обсяг досяг 34,8 млрд. дол. (ріст на 4,4 млрд. дол.). Починала приносити перші успіхи почата компанією «Форд» гігантська програма під назвою "Форд-2000". Головний її натхненник - президент фірми Алекс Тротман. Її ціль в самому загальному вигляді - перетворити розрізнені і діючі самостійно підрозділи компанії по всьому світу в єдиний організм і добитися за рахунок цього зниження витрат на 2 млрд. дол., присутність в усіх секторах світового автомобільного ринку і більш гнучкого реагування на його вимоги. Зміст програми «Форд-2000» - "універсальність" і відступ від старого принципу виробництва автомобілів, що призначаються для окремих ринків. Тепер компанія планує випускати моделі, котрі (можливо, з незначними змінами) можуть продаватися і в Старому і в Новому Світі та в Азії. Завдяки цій програмі ком¬панія значно скоротить витрати не тільки на розробку нових автомобілів, але й на їх виробництво. Говорити про результати програми поки що рано, але вже очевидно, що її пріоритет - орієнтація на весь світ. Програма «Форд-2000» міняє всю структуру фірми. Президент компанії Алекс Тротман назвав її найбільшою переробкою за всю історію компанії. Алекс Тротман керує компанією «Форд» близько п'яти років. 3 його приходом значно змінилася її політика. Він започаткував співробітництво між материками: американські та європейські розробники спільно займалися шляховими дредноутами та мікролітражками. Головне завдання - подолати бар'єр між американськими та європейськими ринками. При чому мова йде не тільки про конкретні моделі, але і всю структуру виробництва. Для цього «Форд» створив п'ять центрів (4 - в США і 1 - в Європі), кожний з яких займається одним типом машин. В спеціалізації центрів враховується смаки місцевого ринку. Американські центри відповідають за традиційно популярні на місцевому ринку великі седани, пікапи, міні-вени, а європейській центр (він базується однозначно в Англії та Німеччині) - за передньопривідні автомобілі малого та середнього класу. Цей сегмент світового авторинку росте зараз скоріше за інші і вже становить 25 млн. машин на рік. Програма «Форд-2000» дозволить компанії значно швидше реагувати на потреби регіональних ринків. В 1995 році проект «Форд-2000» розповсюджується на Азію і Латинську Америку, а перші дійсно світові моделі почали випускатися з кінця 1997 року. Планується, що до кінця тисячоліття програма дозволить компанії економити 2-3 млрд. дол. Другий акцент в теперішній діяльності компанії «Форд» - перенесення активності за океан. Збільшення прибутків пояснюється, перш за все, європейською діяльністю фірми, при цьому у Північній Америці результати діяльності компанії майже не змінилися. Питання 1. Як можна характеризувати компанію «Форд» з точки зору її взаємодії з зовнішнім середовищем? 2. На які стратегічні альтернативи орієнтується компанія? 3. Визначте тип стратегії компанії і дайте йому характеристику. 4. Які загрози на європейському ринку можуть чекати в майбутньому?
Література
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи