Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


аватар
Жуковський Максим Ігорович

Рейтинг: 10
аватар
Фенюк Олена Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Тихонова Марина Борисовна

Рейтинг: 10
Блажевич Юлія

Рейтинг: 16
аватар
Жижикова Юлія Олегівна

Рейтинг: 10
аватар
Пирог Александр Викторович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

УАБС, Варіант №50, Стратегічне управління, №3814


Контрольна робота
K-13691

33. Управлінська реакція на несподівані зміни
52. Адаптація і зміна поведінки людини в умовах стратегічного
управління
Ситуаційне завдання № 1
Можливість будувати глобальні плани на майбутнє компанія «Форд» одержала зовсім недавно. В 1991-1992 роках компанія несла великі збитки і тільки в наступному році знову стала працювати з прибутком. Перший квартал 1994 р. показав, що результати покращуються. Обсяг досяг 34,8 млрд. дол. (ріст на 4,4 млрд. дол.). Починала приносити перші успіхи почата компанією «Форд» гігантська програма під назвою "Форд-2000". Головний її натхненник - президент фірми Алекс Тротман. Її ціль в самому загальному вигляді - перетворити розрізнені і діючі самостійно підрозділи компанії по всьому світу в єдиний організм і добитися за рахунок цього зниження витрат на 2 млрд. дол., присутність в усіх секторах світового автомобільного ринку і більш гнучкого реагування на його вимоги.
Зміст програми «Форд-2000» - "універсальність" і відступ від старого принципу виробництва автомобілів, що призначаються для окремих ринків. Тепер компанія планує випускати моделі, котрі (можливо, з незначними змінами) можуть продаватися і в Старому і в Новому Світі та в Азії. Завдяки цій програмі ком¬панія значно скоротить витрати не тільки на розробку нових автомобілів, але й на їх виробництво.
Говорити про результати програми поки що рано, але вже очевидно, що її пріоритет - орієнтація на весь світ. Програма «Форд-2000» міняє всю структуру фірми. Президент компанії Алекс Тротман назвав її найбільшою переробкою за всю історію компанії.
Алекс Тротман керує компанією «Форд» близько п'яти років. 3 його приходом значно змінилася її політика. Він започаткував співробітництво між материками: американські та європейські розробники спільно займалися шляховими дредноутами та мікролітражками.
Головне завдання - подолати бар'єр між американськими та європейськими ринками. При чому мова йде не тільки про конкретні моделі, але і всю структуру виробництва. Для цього «Форд» створив п'ять центрів (4 - в США і 1 - в Європі), кожний з яких займається одним типом машин. В спеціалізації центрів враховується смаки місцевого ринку. Американські центри відповідають за традиційно популярні на місцевому ринку великі седани, пікапи, міні-вени, а європейській центр (він базується однозначно в Англії та Німеччині) - за передньопривідні автомобілі малого та середнього класу. Цей сегмент світового авторинку росте зараз скоріше за інші і вже становить 25 млн. машин на рік.
Програма «Форд-2000» дозволить компанії значно швидше реагувати на потреби регіональних ринків.
В 1995 році проект «Форд-2000» розповсюджується на Азію і Латинську Америку, а перші дійсно світові моделі почали випускатися з кінця 1997 року. Планується, що до кінця тисячоліття програма дозволить компанії економити 2-3 млрд. дол.
Другий акцент в теперішній діяльності компанії «Форд» - перенесення активності за океан. Збільшення прибутків пояснюється, перш за все, європейською діяльністю фірми, при цьому у Північній Америці результати діяльності компанії майже не змінилися.
Питання
1. Як можна характеризувати компанію «Форд» з точки зору її взаємодії з зовнішнім середовищем?
2. На які стратегічні альтернативи орієнтується компанія?
3. Визначте тип стратегії компанії і дайте йому характеристику.
4. Які загрози на європейському ринку можуть чекати в
майбутньому?

Література
Ціна

50

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.