Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингове планування в менеджменті «КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ»
Курсова
№ K-25906
ВСТУП …………………………………………………….… 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ
1.1.Загальні концепції та етапи маркетингового планування в менеджменті………………………………………............ 6 1.2. Основні типи та принципи здійснення планування організацією………………………………………………... 10 1.3. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування………………………………….….. 13
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНА ЧАСТИНА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ 2.1. Стратегія маркетингового планування на підприємстві……………………………………………. . 16 2.2. Система планів організації………………………….…. 20 2.3.Вигоди планування для підприємств…………….……. 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНО – РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» 3.1.Техніко – економічна характеристика ПАТ «ККПК»………………………………………………... 26 3.2.Розробка стратегії ПАТ «ККПК»……………………… 28 3.3. Пропозиції та шляхи покращення маркетингової політики на ПАТ «ККПК»………………………………… 31 ВИСНОВКИ………………………………………………… 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………… 36 ДОДАТКИ……………………………………………………….
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи