Меню сайту

Нові користувачі
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
Попп Наталія Олександрівна

Рейтинг: 13
аватар
Солодун Анна Олегівна

Рейтинг: 10
Корольов Вадим Владленович

Рейтинг: 10
Сулімова Анастасія Геннадіївна

Рейтинг: 11
Харитон Марина Володимирівна

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Проблеми організації шкільного предмету трудового навчання на сучасному етапі розвитку освіти в Україні.


Курсова
K-10275

Вступ.
Розділ І. Еволюція систем трудового навчання.
Розділ ІІ. Сучасні проблеми та їх причини в процесі трудової підготовки молоді.
2.1. Невідкладні проблеми подальшого вдосконалення технологічної освіти школярів.
2.2. Проблема падіння престижності шкільного предмету «Трудове навчання», знецінення його ролі у загальноосвітній підготовці учнів.
Розділ ІІІ. Пошук вирішення проб¬леми організації предмету «Трудо¬ве навчання» в контексті сучасних вимог до якості освіти.
3.1. Риси нової концепції трудової підготовки, яка відображає конструкцію трудової підготовки як соціально-педагогічної системи.
3.2. Один з можливих варіантів удосконалення змісту програми трудового навчання.
3.3. Пропозиції щодо покращення організації шкільного предмету «Трудове навчання».
Висновки.
Список використаних джерел.

Вступ
Соціально-економічні зрушення, що відбуваються у певні періоди розвитку суспільства, викликають зміни в освіт¬ньо-виховній галузі. Сучасний період розбудови Української незалежної дер¬жави і переходу до ринкової економіки викликає багато проблем, серед яких трудова підготовка молоді є чи не найва¬гомішою. У зв'язку з цим відбувається переоцінка ролі навчального предмета «Трудове навчання» у підготовці молоді до участі в суспільному виробництві.
Для другої половини XX — початку XXI ст. характерною є наявність у навчальних планах загальноосвітньої школи предмета «Трудове навчання». Починаючи з 1954 р. і до нині ця навчальна дисципліна неодноразово зазнавала суттєвих змін, спрямованих на її вдосконалення. Так, принаймні, вважали прибічники реформування трудової підготовки, які в різні періоди намагалися досягти максимального ефекту за рахунок уведення в навчально-виховний процес школи трудового навчання, виробничого навчання, домоводства. професійної та допрофесійної підготовки, профорієнтаційної роботи, суспільно корисної виробничої праці тощо.
Зміни, що відбувалися в трудовій підготовці підростаючого покоління в різні історичні періоди, досить детально описані та проаналізовані в дослі-дженнях А. Вихруща, В. Кухарського, О. Максимчук, Б. Попова, В. Сидоренка, Г. Терешука, Д. Тхоржевського та інших вітчизняних науковців. Водночас, на нашу думку, варто постійно звертатися до досвіду попередніх поколінь з даного питання, виділяти в ньому не лише позитивні надбання, котрі, без сумніву, потребують відродження, а й причини, які привели до зникнення тієї чи іншої форми трудової підготовки молоді. Зазначене стає особливо важливим в умовах сьогодення, коли виникає нагальна потреба у пошуку оптимальних шляхів якщо не розвитку, то хоч би збереження досягнутого рівня трудового навчання і виховання учнів.
Проблему підвищення ефек¬тивності технологічної освіти в умовах, що динамічно зміню¬ються, досліджують вітчизняні вчені О. Авраменко, В. Бербець, В. Вдовченко, Л. Денисенко, О. Коберник, Г. Кондратюк, Т. Кравченко, Г. Левченко, В. Мадзігон, В. Сидоренко, В. Тименко та ін. Вони вбачають по¬шук шляхів поліпшення трудо¬вої підготовки учнів, по-перше, в обгрунтуванні теоретико-методологічних засад техноло¬гічної освіти; по-друге, у визна¬ченні змісту та організаційно-педагогічних умов удосконалення трудової підготовки підростам чого покоління, по-третє, в застосуванні у педагогічній пpaктиці інноваційних технологів по-четверте, у забезпеченні варіативності технологічної освіти, розробці індивідуальних траєкторій навчання дітей, що сприятиме реалізації потенційна можливостей і освітніх потреб учнів.
Наша країна на даному етапі розвитку має певні труднощі. Розпочаті реформи недоскона¬лі. Освіта як невід'ємна складо¬ва суспільного устрою не уник¬ла проблем. Реформа школи має як переваги, так і недоліки та недоробки. Якщо залишити все так, як є, то реформування зве¬деться нанівець.
Мета цієї роботи — проаналізувати можливості, які має сучасна загальноосвітня школа для організації трудової підготовки підростаючого покоління, виділити основні проблеми та окреслити шляхи їх вирішення.
Завдання:
 проаналізувати сучасні проблеми трудової підготовки молоді в Україні;
 висвітлити причини падіння престижності шкільного предмету «Трудове на-вчання», знецінення його ролі у загальноосвітній підготовці учнів;
 окреслити риси нової концепції трудової підготовки, яка відображає конструкцію трудової підготовки як соціально-педагогічної системи;
 з’ясувати можливості трудової підготовки підростаючого покоління на сучасному етапі становлення вітчизняної школи на основі аналізу змісту інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України (МОН) про вивчення трудового навчання та креслення у 2007/08 навчальному році.
 звернути увагу на основні проблеми, які заважають якісному проведенню цієї роботи в умовах загальноосвітньої школи, серед них — падіння престижу трудового навчання і виховання, значне зменшення темпів поповнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, кількості загальноосвітніх шкіл з професійною підготовкою;
 окреслити шляхи вирішення зазначених проблем.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.