Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Олена Сергіївна

Рейтинг: 10
Ирина Владимировна Генрих

Рейтинг: 22
аватар
Нехаєнко Ліза Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Ровенчук Віталій Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Миронець Олександр Іванович

Рейтинг: 10
аватар
Штогрін Роман Андрійович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Проблеми організації шкільного предмету трудового навчання на сучасному етапі розвитку освіти в Україні.


Курсова
K-10275

Вступ.
Розділ І. Еволюція систем трудового навчання.
Розділ ІІ. Сучасні проблеми та їх причини в процесі трудової підготовки молоді.
2.1. Невідкладні проблеми подальшого вдосконалення технологічної освіти школярів.
2.2. Проблема падіння престижності шкільного предмету «Трудове навчання», знецінення його ролі у загальноосвітній підготовці учнів.
Розділ ІІІ. Пошук вирішення проб¬леми організації предмету «Трудо¬ве навчання» в контексті сучасних вимог до якості освіти.
3.1. Риси нової концепції трудової підготовки, яка відображає конструкцію трудової підготовки як соціально-педагогічної системи.
3.2. Один з можливих варіантів удосконалення змісту програми трудового навчання.
3.3. Пропозиції щодо покращення організації шкільного предмету «Трудове навчання».
Висновки.
Список використаних джерел.

Вступ
Соціально-економічні зрушення, що відбуваються у певні періоди розвитку суспільства, викликають зміни в освіт¬ньо-виховній галузі. Сучасний період розбудови Української незалежної дер¬жави і переходу до ринкової економіки викликає багато проблем, серед яких трудова підготовка молоді є чи не найва¬гомішою. У зв'язку з цим відбувається переоцінка ролі навчального предмета «Трудове навчання» у підготовці молоді до участі в суспільному виробництві.
Для другої половини XX — початку XXI ст. характерною є наявність у навчальних планах загальноосвітньої школи предмета «Трудове навчання». Починаючи з 1954 р. і до нині ця навчальна дисципліна неодноразово зазнавала суттєвих змін, спрямованих на її вдосконалення. Так, принаймні, вважали прибічники реформування трудової підготовки, які в різні періоди намагалися досягти максимального ефекту за рахунок уведення в навчально-виховний процес школи трудового навчання, виробничого навчання, домоводства. професійної та допрофесійної підготовки, профорієнтаційної роботи, суспільно корисної виробничої праці тощо.
Зміни, що відбувалися в трудовій підготовці підростаючого покоління в різні історичні періоди, досить детально описані та проаналізовані в дослі-дженнях А. Вихруща, В. Кухарського, О. Максимчук, Б. Попова, В. Сидоренка, Г. Терешука, Д. Тхоржевського та інших вітчизняних науковців. Водночас, на нашу думку, варто постійно звертатися до досвіду попередніх поколінь з даного питання, виділяти в ньому не лише позитивні надбання, котрі, без сумніву, потребують відродження, а й причини, які привели до зникнення тієї чи іншої форми трудової підготовки молоді. Зазначене стає особливо важливим в умовах сьогодення, коли виникає нагальна потреба у пошуку оптимальних шляхів якщо не розвитку, то хоч би збереження досягнутого рівня трудового навчання і виховання учнів.
Проблему підвищення ефек¬тивності технологічної освіти в умовах, що динамічно зміню¬ються, досліджують вітчизняні вчені О. Авраменко, В. Бербець, В. Вдовченко, Л. Денисенко, О. Коберник, Г. Кондратюк, Т. Кравченко, Г. Левченко, В. Мадзігон, В. Сидоренко, В. Тименко та ін. Вони вбачають по¬шук шляхів поліпшення трудо¬вої підготовки учнів, по-перше, в обгрунтуванні теоретико-методологічних засад техноло¬гічної освіти; по-друге, у визна¬ченні змісту та організаційно-педагогічних умов удосконалення трудової підготовки підростам чого покоління, по-третє, в застосуванні у педагогічній пpaктиці інноваційних технологів по-четверте, у забезпеченні варіативності технологічної освіти, розробці індивідуальних траєкторій навчання дітей, що сприятиме реалізації потенційна можливостей і освітніх потреб учнів.
Наша країна на даному етапі розвитку має певні труднощі. Розпочаті реформи недоскона¬лі. Освіта як невід'ємна складо¬ва суспільного устрою не уник¬ла проблем. Реформа школи має як переваги, так і недоліки та недоробки. Якщо залишити все так, як є, то реформування зве¬деться нанівець.
Мета цієї роботи — проаналізувати можливості, які має сучасна загальноосвітня школа для організації трудової підготовки підростаючого покоління, виділити основні проблеми та окреслити шляхи їх вирішення.
Завдання:
 проаналізувати сучасні проблеми трудової підготовки молоді в Україні;
 висвітлити причини падіння престижності шкільного предмету «Трудове на-вчання», знецінення його ролі у загальноосвітній підготовці учнів;
 окреслити риси нової концепції трудової підготовки, яка відображає конструкцію трудової підготовки як соціально-педагогічної системи;
 з’ясувати можливості трудової підготовки підростаючого покоління на сучасному етапі становлення вітчизняної школи на основі аналізу змісту інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України (МОН) про вивчення трудового навчання та креслення у 2007/08 навчальному році.
 звернути увагу на основні проблеми, які заважають якісному проведенню цієї роботи в умовах загальноосвітньої школи, серед них — падіння престижу трудового навчання і виховання, значне зменшення темпів поповнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, кількості загальноосвітніх шкіл з професійною підготовкою;
 окреслити шляхи вирішення зазначених проблем.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 19
Гостей: 19
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.