Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості організації послуг гостинності при обслуговуванні масових заходів
Курсова
№ K-18964
Зміст ВСТУП .2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ СПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА…..4 1.1. Поняття та класифікація закладів готельного господарства..….…..……4 1.2. Основні підходи і методи вивчення готельної мережі в Україні………….8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ………………..…………16 2.1. Характеристика видів масового обслуговування споживачів у закладах готельного господарства……………………………………………………….16 2.2. Особливості організації культурно-масового обслуговування у закладах готельного господарства…………………………………………………..…….21 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «СМІЛА»………………………………………………………24 3.1. Загальна характеристика готелю «Сміла»………………………………24 3.2. Організація надання додаткових послуг в готельному комплексі «Сміла»…………………………………………………………………………27 3.3. Пропозиції щодо удосконалення обслуговування………………………31 ВИСНОВОК ………..37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...38
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи