Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Діяльність служби обслуговування у готельному бізнесі №206
Курсова
№ K-3820
Вступ Розділ І. Теоретичні основи діяльності служби обслуговування у готельному бізнесі 1.1 Класифікація готелів 1.2 Особливості обслуговування в готелях 1.3 Зарубіжний досвід процесу обслуговування в готелях Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування в апарт-готелі «Олександрія» 2.1 Загальна характеристика апарт-готелю «Олександрія» 2.2 Особливості обслуговування житлового номерного фонду та системи ресторанного господарства в апарт-готелі 2.3 Організація відпочинку та дозвілля в апарт-готелі Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ефективності організації обслуговування в апарт-готелі «Олександрія» 3.1 Шляхи забезпеченням безпеки клієнтів готелю 3.2 Застосування інформаційних технологій в управлінні готельним комплексом Висновок Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи