Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Діяльність служби обслуговування у готельному бізнесі №206
Курсова
№ K-3820
Вступ Розділ І. Теоретичні основи діяльності служби обслуговування у готельному бізнесі 1.1 Класифікація готелів 1.2 Особливості обслуговування в готелях 1.3 Зарубіжний досвід процесу обслуговування в готелях Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування в апарт-готелі «Олександрія» 2.1 Загальна характеристика апарт-готелю «Олександрія» 2.2 Особливості обслуговування житлового номерного фонду та системи ресторанного господарства в апарт-готелі 2.3 Організація відпочинку та дозвілля в апарт-готелі Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ефективності організації обслуговування в апарт-готелі «Олександрія» 3.1 Шляхи забезпеченням безпеки клієнтів готелю 3.2 Застосування інформаційних технологій в управлінні готельним комплексом Висновок Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи