Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація та контроль туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі №196
Курсова
№ K-3809
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації та контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 1.1 Підприємство готельно-ресторанного бізнесу як суб'єкт господарської діяльності 1.2 Види організацій сфери готельно-ресторанного бізнесу України 1.3 Організація контролю на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика готельного комплексу «Україна» 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2 Характеристика організаційної структури управління підприємства Розділ 3. Аналіз діяльності готельного комплексу «Україна» 3.1 Аналіз динаміки та структури готельно-ресторанних послуг 3.2 Аналіз ефективності діяльності підприємства Розділ 4. Шляхи удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування 4.1 Основні напрямки та передумови розвитку туристичного обслуговування 4.2 Удосконалення інформаційних систем готельно-ресторанного бізнесу Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи