Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація та контроль туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі №196
Курсова
№ K-3809
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації та контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 1.1 Підприємство готельно-ресторанного бізнесу як суб'єкт господарської діяльності 1.2 Види організацій сфери готельно-ресторанного бізнесу України 1.3 Організація контролю на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика готельного комплексу «Україна» 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2 Характеристика організаційної структури управління підприємства Розділ 3. Аналіз діяльності готельного комплексу «Україна» 3.1 Аналіз динаміки та структури готельно-ресторанних послуг 3.2 Аналіз ефективності діяльності підприємства Розділ 4. Шляхи удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування 4.1 Основні напрямки та передумови розвитку туристичного обслуговування 4.2 Удосконалення інформаційних систем готельно-ресторанного бізнесу Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи