Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Безпека в рекламній діяльності
Реферат
№ K-23008
Вступ 1. Правове регулювання рекламної діяльності 2. Безпека соціальної реклами у сучасному суспільстві 3. Міжнародний кодекс рекламної практики 4. Психологічна безпека реклами Висновок Список використаної літератури
При дослідженні процесуальної моделі державної політики в галузі реклами виявлено, що вона має спиратися на певну систему цінностей. Визнано, що базові цінності рекламної політики не повинні відрізнятися від загальних цінностей державного управління в цілому. Найважливішими серед них є: людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека, державність, добробут населення, національна безпека України, європейський вибір, загальнолюдські цінності, ідеали свободи та гарантованої демократії, послідовне утвердження демократичних засад розвитку суспільства. Проведений аналіз наукових праць із питань державного управління та реклами вказує на те, що проблема державного управління рекламою ще не була до цього часу предметом спеціального системного розгалуженого наукового дослідження. Окремі праці стосуються лише певних конкретних проблем цієї тематики. Лише деякі аспекти
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи