Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Оцінка асортименту, якості та організація продажу керамічного посуду
Дипломна
№ K-14452
ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТОВАРОЗНАВЧОЇ ОЦІНКИ АСОРТИМЕНТУ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ ТОВАРІВ 7 1.1. Стан ринку керамічних виробів в Україні 7 1.2 Фактори, що впливають на формування асортименту керамічних виробів 20 1.3. Систематизація споживчих властивостей керамічних виробів 33 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОЗНАВЧА ОЦІНКА АСОРТИМЕНТУ КЕРАМІЧНИХ ВИРОБІВ В ДОСЛІДЖУВАНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 44 2.1. Об’єкт, предмет та методи дослідження 44 2.2. Товарознавча характеристика асортименту керамічних виробів на підприємстві 54 2.3. Товарознавча оцінка асортименту керамічних виробів 57 РОЗДІЛ 3. ВИЯВЛЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ КЕРАМІЧНИХ ВИРОБІВ НА РИНКУ М.ВІННИЦЯ 72 3.1. Розроблення інструментарію для виявлення споживних переваг керамічного посуду 72 3.2. Виявлення споживних переваг керамічних виробів, що реалізує ТОВ «Ольвія-Вінниця» 75 РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ КЕРАМІЧНОГО ПОСУДУ 78 4.1. Особливості вивчення попиту на керамічний посуд 78 4.2. Організація закупівельної діяльності підприємства 82 4.3. Організація оптового продажу керамічного посуду 96 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи