Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стимулювання продажу товарів в магазині
Курсова
№ K-20180
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти стимулювання продажу товарів в магазині……………6 1.1. Основні поняття та визначення стимулювання продажу товарів…………………6 1.2. Процес стимулювання продажу: цілі та засоби…………………………………….7 Розділ 2. Аналіз процесу стимулювання продажу товарів на прикладі супермаркету "Велика Кишеня"………………………………………………………………………...12 2.1. Загальні відомості про підприємство……………………………………………...12 2.2. Методи стимулювання продажу використовувані підприємством……………...16 Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку системи стимулювання продажу товарів ……………………………………………………………………………………24 3.1. Проблеми та перспективи застосування новітніх підходів у стимулюванні продажів……………………………………………………………………………….….24 Висновки і пропозиції Список використаних джерел Додатки
Вступ
В сучасному динамічному світі, де досягнення науково-технічного прогресу застосовують практично в кожній галузі народногосподарського комплексу усіх країн світу, в тому числі й в Україні, на перший план виноситься досить актуальне питання, що полягає в найкращому стимулюванні практично всіх контрагентів, з якими співпрацює підприємство: споживачі, посередники та власний торговий персонал. Безперечно, будь-якому торговельному чи виробничому підприємству варто докласти значних фінансових ресурсів, витрат часу та трудових зусиль, щоб засоби стимулювання при використанні виявилися ефективними та принесли очікуваний результат. Вже давно минули роки застосування товарної чи виробничої концепції, коли для будь-якої фірми достатньо було лише виготовити товар та доставити його на ринок. Прихований важіль ринку та невибагливі споживачі навіть без заходів стимулювання сприяють швидкому товароруху від виробника до кінцевого споживача, приносячи першому досить великі прибутки. Часи змінилися, тепер власникам товару не достатньо запропонувати грошову знижку чи додаткову кількість товару в подарунок для активізації продажу. До таких примітивних засобів стимулювання споживачі вже звикли і потребують не лише підвищеної уваги до себе, а й чогось особливого, екстраординарного, при цьому товар обов’язково має бути високої якості та помірної ціни. В умовах насичення споживчого ринку товарами перед кожним торговельним підприємством неминуче постає проблема активізації попиту населення на товари, яка значно посилюється загостренням конкуренції на ринку. В цих умовах підприємства ведуть активний пошук засобів стимулювання попиту населення з метою збільшення обсягів реалізації товарів і розширення своєї ринкової ніші. В процесі реалізації продукції власникам товару варто використовувати новітні підходи та інноваційні технології, що своєю новизною привертали б увагу споживачів, які перебувають на різних фазах процесу купівлі, чи просто звернули увагу на товар на полиці, чи в очікуванні придбати його. Підприємство ставить перед собою мету, що конкретизується переважно у цифровій формі для можливості точного контролювання результатів (наприклад, до такого то часу вийти з конкретними товарами на означені ринки, опанувати їх певну частку, забезпечити отримання позапланового прибутку). Відсутність чіткої стратегії продажу товарів утруднює планування всієї системи маркетингових дій і визначення необхідних асигнувань. Тому обрана тема дослідження є актуальною. Метою моєї курсової роботи є вивчення політики стимулювання продажу товарів в магазині, як невід’ємної частини його нормального функціонування. Завданнями курсової роботи є: - визначити основні поняття стимулювання продажу товарів; - дослідити процес стимулювання продажу товарів; - проаналізувати процес стимулювання продажу товарів на прикладі супермаркету "Велика Кишеня"; - виявити методи стимулювання продажу використовувані підприємством; - визначити проблеми та перспективи застосування новітніх підходів у стимулюванні продажів. Предметом дослідження є методи стимулювання збуту у магазині. Обєктом дослідження обрано мережу супермаркетів "Велика Кишеня". Перший супермаркет мережі відкритий в Києві за адресою Залізничне шосе, 57. Належить ТОВ «Квіза-Трейд». ТОВ «Квіза-Трейд» є дочірнім підприємством компанії «Квіза» (Київ), що входить до складу компанії «Рітейл Груп». За даними МФК, 88 % акцій ВАТ «Рітейл Груп» належить голові наглядової ради компанії Роману Луніну, 12 % — 8-ом фінустановам Методи дослідження: описовий, порівняльний, структурний. Обсяг роботи складає 28 сторінок, в роботі наведена 1 таблиця та 7 додатків. Структура роботи. Дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків. Методологічною, теоретичною та практичною основою роботи послужили періодичні публікації провідних вітчизняних та зарубіжних економістів, практиків комерційної справи, законодавчі та нормативні матеріали комерційних підприємств, контракти, специфікації, закони та декрети Уряду України, статистично-звітна документація магазину "Велика Кишеня". У роботі використані ідеї, як західних- Филип Котлер, Армстронг Гари, Скотта, так і вітчизняних маркетологів - Гаркавенко, Голубков, Парсяк, і ін.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи