Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ «METRO CASH & CARRY»
Курсова
№ K-13140
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТОВАР, ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ ТА ТОВАРНА ПРОПОЗИЦІЯ 5 РОЗДІЛ 2. СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ САМООБСЛУГОВУВАННЯ «METRO CASH & CARRY» 12 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства METRO Cash & Carry 12 2.2. Сутність продажу товарів у магазинах самообслуговування на прикладі «METRO Cash & Carry» 16 2.3. Викладка товарів у торговельному залі та формування асортименту товарів 19 2.4. Організація процесу обслуговування покупців, реклами та інформації у магазині 26 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ САМООБСЛУГОВУВАННЯ «METRO CASH & CARRY» 34 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ
Ціна
90
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи