Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ МЕРЕЖУ ІНТЕРНЕТ
Курсова
№ K-13136
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ, ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ФОРМИ ТОРГІВЛІ 5 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ 9 2.1. Напрямки і моделі електронної комерції 9 2.2. Візитні картки фірм, корпоративні сайти і бізнес-портали 13 2.3. Інтернет-магазини 18 2.4. Інтернет-аукціони 22 РОЗДІЛ 3. СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
Ціна
120
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи