Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація маркетингового управління в бібліотеці
Реферат
№ K-20569
План <br /><br /> 1. Застосування концепцій маркетингу в бібліотеці. 2. Методика проведення маркетингових досліджень в бібліотеках. 3. Суть та призначення паблік рілейшнз в бібліотеці. 4. Створення позитивного іміджу бібліотеки за допомогою реклами. Список використаної літератури.
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи