Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Менеджмент ЗЕД
Контрольна робота
№ K-17539
1. Визначте зовнішньоекономічну діяльність як рівень міжнародних економічних відносин: глобальний; міждержавний; міжрегіональний; мікрорівень 3. В чому полягає основна відмінність зовнішньоекономічної діяльності від міжнародного бізнесу: у розмірі прибутку; у масштабі діяльності; у одержанні користі від міжнародних ділових операцій; у визначенні їх суб'єкта 10. "Пакет розвитку" С. Ронена передбачає: пакет документів, необхідний для представлення у тендерний комітет міжнародних торгів; комплекс дій, спрямований на здійснення товарно-грошового обміну; певний комплекс, якого вимагають національні економіки за для ефективного виробництва; пакет документів, необхідний для інвестиційного планування 16. Який аспект відноситься опосередковано до менеджменту ЗЕД підприємства: державне регулювання зовнішньоекономічних зв'язків; вивчення і проектування елементів зовнішнього середовища; встановлення ефективної взаємодії між працівниками та всіма зовнішньоекономічними службами; продуктивне досягнення всім підприємством обраних зовнішньоекономічних цілей 17. Зовнішньоекономічна діяльність щодо міжнародного бізнесу є: заключною фазою; кінцевою фазою; проміжною фазою; початковою фазою 18. Основна відмінність зовнішньоекономічної діяльності від міжнародного бізнесу полягає у тому, що: зовнішньоекономічна діяльність доповнює і продовжує внутрішньонаціональний бізнес на відміну від міжнародного бізнесу, який є глобальним; предмет дослідження зовнішньоекономічної діяльності є вужчим за предмет дослідження міжнародного бізнесу; сферою зовнішньоекономічної діяльності є лише національний ринок, а міжнародного бізнесу - світовий; суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності є національні підприємства, на відміну від міжнародного бізнесу, суб'єктами якого є спільні підприємства 42. Формулювання фундаментального, унікального завдання зовнішньоекономічної діяльності організації, яке започатковує відмінний від інших підприємств тип бізнесу, є: оперативними цілями; місією; тактичними цілями; стратегічними цілями 43. План, що формується в залежності від розподілу коштів, залучених до зовнішньоекономічних зв'язків, це план: стратегічний; тактичний; оперативний; фінансовий 44. Коли зовнішньоекономічна діяльність підприємства є інтенсивною, то використовується таке обґрунтування міжнародних зв'язків у внутрішньофірмовому плануванні: формується окремий план зовнішньоекономічної діяльності; кожний з розділів бізнес-плану діяльності підприємства включає характеристику зовнішньоекономічної діяльності; в бізнес-плані виділяється спеціальний розділ, присвячений зовнішньоекономічний діяльності; відсутнє планування 49. Якщо підприємство визначає ділову концепцію, яка може призвести його до створення реальної міжнародної конкурентної переваги, воно формулює: місію, стратегію, оперативну ціль, тактичну ціль 51. Виберіть серед наведених фактор мікросередовища щодо впливу на зовнішньоекономічну діяльність підприємства: ВВП на душу населення; рівень іноземного інвестування; вартість експертних послуг торговельно-промислових палат; рівень інфляції 52. В якому випадку при розробці стратегії зовнішньоекономічної діяльності використовують суб'єктивний аналіз: за відсутності вторинної інформації; за необхідності одержання експертних оцінок від провідних спеціалістів; для виявлення щільності зв'язку між факторами макросередовища та зовнішньоекономічною діяльністю; для виявлення напрямку впливу факторів макросередовища на зовнішньоекономічну діяльність 56. Такий етап процесу стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності, як аналіз альтернатив і вибір стратегії не включає таку фазу реалізація стратегії; вибір стратегії; оцінка існуючої стратегії; формування стратегії 57. Якщо підприємство інтенсивно здійснює як внутрішню, так і зовнішню економічну діяльність, який критерій оцінки існуючої стратегії визначається як найважливіший: сумісність стратегії із середовищем у статиці; наявність балансу між цілями та ресурсами; наявність внутрішньої цілісності, яка припускає сумісність цілей і методів, що не суперечать один одному і загальній стратегії; наявність реального горизонту планування 67. Який з планів не відноситься до оперативних: план маркетингу зовнішньоекономічної діяльності; виробничий план; план стратегічних зон господарювання; фінансовий план 68. За М. Портером стан конкуренції в галузі залежить від основних: трьох чинників; чотирьох чинників; двох чинників; п'яти чинників 69. Який чинник конкуренції відіграє ключову роль у виробництві морських танкерів: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 70. Який чинник конкуренції відіграє вирішальну роль в індустрії автомобільних шин: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 71. Який чинник конкуренції має вирішальне значення для розвитку сталеливарної індустрії: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 72. ³домо, що нові фірми, які входять у галузь, приносять нові потужності, прагнення здобути частку ринку, цей факт визначається таким чинником стану конкуренції в галузі, як: постачальники; потенційні конкуренти; покупці; замінники 73. Зменшення витрат на одиницю продукції в міру зростання абсолютного обсягу продукції за період є таким вхідним бар'єром, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 74. Який вид економії не використовують у зовнішньоекономічній діяльності багатофункціональні компанії: розподіл операцій; спільні витрати; горизонтальна інтеграція структури підприємства; нематеріальні активи 75. Використання існуючими компаніями ідентифікації марки, прихильності покупців, відмінностей товарів передбачає такий вхідний бар'єр, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 76. Потреба фірми-новачка забезпечити поширення свого товару створює такий вхідний бар'єр, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 77. Необхідність вкладати значні фінансові ресурси, щоб успішно конкурувати, створює такий вхідний бар'єр, як: економія за рахунок масштабів; товарна диференціація; вимога інвестувань; доступ до каналів розподілу 78. Разові витрати фірми-покупця на перехід від товару одного постачальника до товару іншого є таким вхідним бар'єром, як: перехідні витрати товарна диференціація; відносні перевитрати незалежно від масштабу; доступ до каналів розподілу 79. Неможливість економити на витратах для потенційних конкурентів, що входять до галузі, є таким вхідним бар'єром, як: перехідні витрати товарна диференціація; відносні перевитрати незалежно від масштабу; доступ до каналів розподілу 80. Група покупців, як один з чинників конкуренції, не відіграє важливої ролі за такої обставини: якщо вона є сконцентрованою або купує значні обсяги товару порівняно з обсягом збуту; товар, який споживач купує на ринку, є значною часткою його витрат чи закупок; якщо група покупців одержує низькі прибутки; якщо група покупців одержує високі прибутки 81. Впорядкована сукупність взаємопов'язаних ланок, що забезпечують зовнішньоекономічну діяльність підприємства є: планова структура управління; мотиваційна структура управління; організаційна структура управління; контролююча структура управління 82. Структура, що базується на жорсткій підпорядкованості нижчого рівня управління вищому, вважається: лінійною; функціональною; дивізійною; загальною 83. Структура, що передбачає групування влади і відповідальності за окремими функціями управління, є: лінійною; функціональною; дивізійною; загальною 84. Структура, за якої в галузях з масовим виробництвом відділення одержують певну самостійність, є: лінійною; функціональною; дивізійною; загальною 85. Японські бізнесмени використовують такій підхід до організації зовнішньоекономічної діяльності: здійснювати організаційно-управлінські зміни після того, як виникне зовнішній вплив; здійснювати організаційно-управлінські зміни під час впливу зовнішніх факторів; не здійснювати організаційно-управлінських змін за будь-яких обставин; здійснювати організаційно-управлінські зміни перед тим, як підприємство зазнає зовнішнього впливу 86. Західні керівники використовують такий підхід до організації зовнішньоекономічної діяльності: здійснювати організаційно-управлінські зміни після того, як виникне зовнішній вплив; здійснювати організаційно-управлінські зміни під час впливу зовнішніх факторів; не здійснювати організаційно-управлінських змін за будь-яких обставин; здійснювати організаційно-управлінські зміни перед тим, як підприємство зазнає зовнішнього впливу 87. Зміни в організаційних структурах не проявляються лише за таким напрямом: ліквідація жорстких управлінських організаційних структур: перенесення структур в інші країни; стирання відмінностей між підрозділами структури; розробка гнучких організаційних механізмів 88. Вибір організаційної структури не визначається лише таким фактором: розміром підприємства; рівнем інтегрованості країни у світову економіку; характером виробничої спеціалізації експортного виробництва; обсягом доходів підприємства 89. Який з наведених варіантів не є організаційною структурою управління зовнішньоекономічною діяльністю: створення зовнішньоторговельної фірми; утворення відділу зовнішньоекономічних зв'язків; перекладення функцій управління зовнішньоекономічними зв'язками на спеціалістів інших підрозділів; формування служби зовнішньоекономічної діяльності 90. До завдань відділу зовнішньоекономічної діяльності не відносять: виробництво експортної продукції; управління експортним потенціалом підприємства; освоєння нових форм науково-технічного співробітництва; підготовка контрактного товару до процедури митного оформлення 91. До основних видів робіт, що виконуються відділом зовнішньоекономічної діяльності, не відносять: організація експортно-імпортних операцій; декларування та митне оформлення вантажів; дослідження напрямків та тенденцій розвитку світового ринку конкретного товару; проведення науково-дослідних розробок 92. До робочої групи відділу зовнішньоекономічної діяльності не відноситься: менеджер зовнішньоекономічної діяльності; менеджер з продажу; експерт з митного регулювання; спеціаліст протокольного бюро 93. До функцій начальника відділу зовнішньоекономічної діяльності не відносять: здійснення загальної координації діяльності робітників відділу; здійснення загальної координації діяльності відділу з іншими відділами та службами; здійснення митного декларування; забезпечення руху валютних коштів 94. До функцій менеджера зовнішньоекономічної діяльності не відносять: розрахунок цін експортної продукції з урахуванням базису поставки та інших умов; оформлення комерційних пропозицій з продажу продукції підприємства; підготовка плану заходів щодо виконання умов контракту та його контролю; координацію діяльності всіх працівників відділу ЗЕД 95. До функцій митного брокера не належить: забезпечення митного оформлення експортованої та імпортованої підприємством продукції; координація діяльності робітників відділу; оформлення вантажних митних декларацій; ведення митної статистичної звітності відділу 96. До компетенції протокольного бюро входить: підготовка необхідної документації при закордонних відрядженнях; координація діяльності відділу зовнішньоекономічної діяльності з іншими підрозділами підприємства; розрахунок цін експортної продукції; оформлення вантажних митних декларацій 97. Зовнішньоторговельна фірма створюється за умови: низьких обсягів експортно-імпортних операцій; значних обсягів експортно-імпортних операцій та розгалуженої сітки закордонних партнерів; середніх обсягів експортно-імпортних операцій; обмеженої кількості іноземної партнерів 98. До функцій зовнішньоторговельної фірми не належать: аналіз ефективності експортно-імпортних операцій; розробка проектів стратегічних та оперативних планів зовнішньоекономічної діяльності підприємства; виробництво закріпленої номенклатури продукції; допомога щодо підвищення технологічного рівня виробництва шляхом імпорту новітнього обладнання та технологій 99. Служба зовнішньоекономічної діяльності побудована за принципом: дивізійної структури; функціональної структури; лінійної структури; загальної структури 100. До структури служби зовнішньоекономічної діяльності не включається: фірма з маркетингу; експортна фірма; сервісна фірма; виробничі цехи 101. До засобів виходу на зовнішній ринок не відносять: встановлення експортером постійних зв'язків щодо просування власного товару; фінансовий кліринг; спільне підприємництво; закордонне інвестування 102. Який метод виходу на зовнішній ринок передбачає виробництво товару в інших країнах: прямий експорт; непрямий експорт; спільне підприємництво; іноземне інвестування 103. Який метод виходу на зовнішні ринки базується на виробництві товару в країні з наступним його вивезенням за кордон: зарубіжне інвестування; кредитування; встановлення експортером постійних зв'язків щодо просування власного товару; лізинг 104. Вибір засобу виходу на зовнішній ринок не залежить від: продуктивності виробництва іноземного контрагента; виду товару; наявності інформації; професійних кадрів 105. До головних цілей вибору засобу виходу на зовнішній ринок не відносять: проведення товарообмінних операцій; збільшення обсягів продажу; мінімізація витрат; встановлення виробничих контактів 106. Процедура і техніка виходу підприємств на зовнішній ринок не передбачає: створення інформаційної бази; участь у виставках та ярмарках; надання кредитів; участь в електронних торгах 107. Основним елементом вибору методу виходу на зовнішні ринки вважається: дослідження ринків; пошук партнера; дослідження цін; вибір контрагента 108. Зібрана при виборі іноземного партнера інформація зводиться у: інформаційну карту підприємства; карту виробничого процесу; паспорт зовнішньоекономічних угод; картку обліку операцій 109. До інформаційної карти підприємства не включається такий розділ: загальні відомості про підприємство; показники, що характеризують діяльність підприємства; історія створення компанії; технологія виробництва 110. Збір інформації про партнера та її аналіз, прийняття рішення про засіб і форму виходу на зовнішній ринок здійснюються: співробітниками відділу зовнішньоекономічної діяльності; співробітниками відділу маркетингу; співробітниками комерційного відділу; співробітниками бухгалтерії 111. За законом України "Про зовнішньоекономічну діяльність" право самостійного виходу на зовнішній ринок одержали: лише державні зовнішньоторговельні фірми; будь-які підприємства; лише спільні підприємства; лише посередницькі організації 112. Зв'язки з просування власного товару підприємство може здійснювати у формі: виробничо-збутового об'єднання; спільного підприємства; прямого чи непрямого експорту; придбання діючого іноземного підприємства 113. Спільне підприємництво здійснюється у формі: прямого експорту; непрямого експорту; придбання діючого іноземного підприємства; виробничо-збутового об'єднання 114. Зарубіжне інвестування здійснюється у формі: прямого експорту; непрямого експорту; придбання діючого іноземного підприємства; виробничо-збутового об'єднання 115. Не варто здійснювати прямий експорт, якщо: підприємство належить до галузі, що вирішує локальні проблеми; підприємство належить до галузі, що вирішує глобальні проблеми; підприємство належить до наукоємних та конкурентоспроможних галузей; підприємство бере участь у цільових урядових програмах 116. Прямий експорт здебільшого передбачає додатково: укладання угод підряду; надання послуг висококваліфікованих інструкторів та перекладачів; участь у міжнародних тендерах; інвестування 117. Встановлення контактів зі споживачем експортної продукції через посередників - це: спільне підприємництво; прямий експорт; непрямий експорт; зарубіжне інвестування 118. До посередницьких структур відносять: консигнаційні фірми; факторингові фірми; лізингові фірми; форфейтери 119. Виробнича чи комерційна діяльність партнерів двох або більше країн, змістом якої є кооперація у сфері виробництва, розподілу та обміну є: прямим експортом; непрямим експортом; зарубіжним інвестуванням; спільним підприємництвом 120. Міжнародний рух підприємницького капіталу слід вважати: прямим експортом; непрямим експортом; зарубіжним інвестуванням; спільним підприємництвом 121. Міжнародний бізнес перетворює на можливість для будь-якої фірми спроможність оперувати майже у всіх країнах світу, що створює таку його характерну рису, як: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 122. Комп'ютеризація, інформатизація та можливості телекомунікації визначають таку характерну рису міжнародного бізнесу, як: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 123. Ж.-П. Серван-Шрайбер визначає, що "фінансовий зміст міжнародних ділових операцій стає серцевиною міжнародного бізнесу", а отже передбачає таку характерну рису міжнародного бізнесу: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 124. Те, що міжнародний бізнес починається з найпростіших форм зовнішньої торгівлі і з розвитком досягає найвищої форми - мультинаціональної корпорації, визначає таку характерну рису міжнародного бізнесу, як: технологічна глобалізація; доступність і загальність; "фінансіарізація"; послідовність розвитку 125. Особливо важливий вплив на всі риси міжнародного бізнесу має: біографія керівників; знання та компетенція; зв'язок з виробничім процесом; коло зарубіжних партнерів 126. ³домий італійський підприємець Карло де Бенедетті виразив таку думку "Туреччина - це Італія сорокарічної давності", а отже турецька фірма, що оперує на міжнародному ринку, повинна мати знання, що випереджають реальну обстановку її власної країни на: 20 років; 40 років; 60 років; 80 років 127. Мета діяльності підприємства - одержання прибутку через використання конкурентних переваг в умовах даної країни та її ринків, - визначає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 128. Мета діяльності підприємства - одержання прибутку шляхом використання можливостей різних країн і регіонів, - визначає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 129. Формування, утримання та розвиток конкурентних переваг в умовах даної країни передбачає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 130. Формування, утримання та розвиток конкурентних переваг на основі використання можливостей різних країн і міжнародної взаємодії передбачає, що це: національний бізнес; міжнародний бізнес; національна модель управління бізнесом; міжнародний менеджмент 131. Коли бізнес працює у внутрішньому (мононаціональному) культурному середовищі, цей бізнес вважається: міжнародним менеджментом; національною моделлю управління бізнесом; національним бізнесом; міжнародним бізнесом 132. Коли бізнес працює у різних культурних середовищах, він визначається, як: міжнароднй менеджмент; національна модель управління бізнесом; національний бізнес; міжнародний бізнес 133. Менеджмент, що адаптований до культурного середовища, визначається, як: міжнароднй менеджмент; національна модель управління бізнесом; національний бізнес; міжнародний бізнес 134. Менеджмент, що черпає в урахуванні культурного фактора значні можливості одержання і розвитку конкурентних переваг, визначається, як міжнародний менеджмент; національна модель управління бізнесом; національний бізнес; міжнародний бізнес 135. Головна видова особливість міжнародного менеджменту, за С.Е. Півоваровим, полягає у: використанні культурних відмінностей; процесах комунікації і прийнятті рішень; формуванні, розвитку і використанні конкурентних переваг; аналізі зовнішнього середовища 136. Для східної культури час є: проміжним ресурсом; незначним елементом; кінцевим ресурсом; нескінченним ресурсом 137. Найважливішим елементом західної культури взагалі і менеджменту особливо є: час, плани та програми; мирне співіснування; дружелюбність та довіра; прихильність до ритуалів та чинопочитанню 138. Робота розглядається як засіб одержання коштів для існування такою кількістю бельгійців та голландців: половини населення; третини населення; 3/4 населення; всього населення 139. Неформальна група є, за С Роненом, "спонтанною реакцією на незадоволення індивідуальних потреб" для: японської моделі; арабської моделі; західної моделі; української моделі 140. Група є абсолютно природною і здебільшого найважливішою частиною соціальної культури підприємств: Індії; Австралії; Сша; Японії 141. Особливий тип фінансово-промислової компанії, що створюється для володіння контрольними пакетами акцій інших фірм з метою ділового контролю та управління ними, є: холдинговою компанією; дочірньою компанією; субхолдингом; залежною компанією 142. В сучасному міжнародному бізнесі вироблені досить гнучкі форми міжнародної кооперації, до яких не відносять: ліцензійне співробітництво; франчайзинг; експортно-імпортні операції; створення спільних підприємств 143. Компанія, що використовує міжнародний підхід у пошуці закордонних ринків і при розміщенні виробництва, а також комплексну глобальну філософію бізнесу, яка передбачає господарську діяльність як всередині країни походження, так і за її межами, є: національною; багатонаціональною; транснаціональною; глобальною 144. До принципів, що лежать в основі діяльності багатонаціональних компаній, не відносять: орієнтацію на національного споживача; корпоративну цілісність, що будується на принципі акціонерної участі; орієнтацію на досягнення єдиних для підприємств багатонаціональної корпорації стратегічних цілей; наявність єдиної управлінської вертикалі 145. Компанія, що застосовує всесвітній, інтегрований підхід до бізнесу з метою пошуку нових ринкових можливостей, оцінки можливих загроз для бізнесу з боку конкурентів, пошуку нових ресурсів для розширення діяльності, є: національною; багатонаціональною; транснаціональною; глобальною 146. До якої категорії компаній бізнесмени використовують визначення по відношенню до бізнесу, що утворився в результаті злиття (але не формування спільного підприємства чи стратегічного альянсу) двох компаній приблизно однакового розміру, проте таких, що представляють різні країни: національна; багатонаціональна; транснац
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи