Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на міжнародний ринок туристичних послуг ТОВ "Тур-сервіс"
Дипломна
№ K-10328
Вступ Розділ 1. Маркетинг у міжнародному туризмі: поняття та особливості 1.1. Поняття та суть маркетингу у міжнародному туризмі 1.2. Особливості маркетингу та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні Розділ II. Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на міжнародний ринок туристичних послуг на прикладі ТОВ „Тур-сервіс” 2.1. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 2.2. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” на міжнародному ринку туристичних послуг 3.1. Впровадження системи підтримки продаж 3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку Висновки Список використаної літератури
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи